Helg & Städ

Jobbarveckan slut. Finns inget slut i jobbet här hemma...
Började rensa garderober och förråd på kläder och annat skrot...*snark* Börjar dock se slutet på eländet nu...

Kall och blåsig dag idag. +6 grader imorse.
Har haft långkallingar hela dagen i lagårn för att inte frysa. Hur kul är det i Juni???

Nya båten börjar oxå vara klar snart. Vi håller på att fräscha upp den lite, inte mycket som behövdes göras..men det är ju roligt att sätta den i vattnet å veta att den är tiptop.

Nu städa....

Ha det bra.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Ja,du mia kan bara tala om att i går kväll var jag på fotbollsmatch iklädd täckbyxor,täckjacka och vinterkängor. Sen tog jag på mig mössa och for och cyklade med Apache och när jag kom hem ca 2200 så hade vi 1 plusgrad varmt. I Lillpite där brorsan bor var det - 1,5 i går kväll. Jag som har semester om två veckor, tur jag bara tagit två veckor.



Ha det bra

2009-06-06 @ 18:10:46
URL: http://katarina66.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0