Bäbis!

Hade tänkt hålla det hemligt....men det gick inte. =)
Och det är inte mig det gäller heller....*S*

Zacke & Zmilla får en lillebror som heter Zai i början på Augusti!! Jiihooo!! Känns bra och helt rätt.
Zmilla kommer aldrig att bli nån duglig jakthund och därför behöver vi en till hund utöver Zacke.
Längtar redan ett år bort...jag är absolut ingen valp-människa....vill bara att dom ska börja fatta nåt!! Hahaa....
Och sen blir det ju förståss en draghund av lille Zai oxå, utöver jakten. Så då har jag ett litet 3-spann...=)
Än så länge är den lille bara 5 dagar gammal...ovetandes om framtiden...*S*
Kram!

Kommentarer
Postat av: Monica

Åh, vad roligt!! Jag kan ta han under valptiden så får du tillbaka han då han börjar fatta ;) Då måste ju jag och Anton få komma och pussa på bäbisen när han kommer hem till sin matte :)

2009-06-11 @ 20:44:00
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Ingela

Åååh vad roligt med en liiiiten Zai!! Så spännande!! :-) Kram

2009-06-12 @ 09:13:21
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Monica

Ja verkligen! Jag var riktigt förbannad.. Det är ju såna saker som verkligen kan förstöra ens hund, och särskilt när man själv blir rädd och reagerar.

Men tack och lov blev det inget mer av det, Diesel är precis som han brukar vara. Annars vet jag inte vad jag gjort. Det går ju att fixa, men ändå.



Då var det nog mig du såg på stan. :) Var jag själv? Försökte få Anton att sova, så jag knallade runt lite här och där på stan :) Vad hittade du på?





2009-06-12 @ 20:12:00
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Olja

viskar har tittat på valp idag! Få se hur det blir. Kram

2009-06-13 @ 22:11:47
Postat av: Mira

Ååå ska bli skoj och se bild på den lille Zai men jag tycker då i vanlig ordning att han ska heta Zam s Pözz & kram på er hela bunten från tant Mira

2009-06-14 @ 09:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0