Hej alla!!

Semesterdagarna rullar på, liksom livet. Inget särskilt händer, men ändå händer saker....märkligt.
Saknar kossorna och funderar vad dom gör...=) Tänk att man kan sakna en ko..haha...eller nästan 200 kossor.

Hundmagar ur funktion!!!
Zacke har varit dålig i några dagar men blir bättre. Imorse var det Zmillas tur att vara dålig. Jobbigt för dom.
Zackes min var obetalbar en kväll då han bara fick ris-avkok & Zmilla fick vanlig mat...då sätter han sig med ryggen mot sin skål och bara dum-stirrar på mig!!!!!!! Haha...vilken smart kille han är. Droppade i lite mjölk i hans ris...då gick det bättre, så han kanske inte var smartare än sin matte ialla fall. =)

Bilder från Tjärdalen är på gång...men idag får du nöja dig med bilder på mig och mupp-hundarna. Kram & Hej!

Zacke äääälskar att få öronen kliade...


Vi 3


Bästa vänner


Zacke får sig en puss


Zmilla får oxå puss...


"Vill du inte pussa matte mer??"...


Prommis


Jägarna på spaning...


Jag och bästaste, finaste Zacke.


*********************************************************************************************


Kommentarer
Postat av: Jörgen Råberg

Gudars skymning vilka härliga bilder! Ser så rofullt och harmoniskt ut. Här har det åskat rejält och Tösa har varit ganska skakig. Har byggt en hundgård vid sommarstugan..( Inga bilder ännu men det kommer..) Har dessutom investerat i en ny åkgräsklippare som slirade då jag provade den..är ganska backigt och så var det blött i gräset... Kammar hår av då speciellt Tösa..Stora tussar lossnar, fick en konsumkasse full igår..He,he, och jisses, jag som trodde hon var fet...när hon var kammad å klar var det en normalviktig jämte som kom fram..Alltid några hekto hår man slipper inne. Trapper har fällt färdigt så honom är det inga hårproblem med. har varit inne på nätet sporadiskt de sista veckorna, mycket som skall ordnas och tyvärr har ju inte första semesterveckan varit något att ha precis väderleksmässigt. Men för att återgå till din hemsida och ditt fotograferande...så gör du det väldigt proffsigt och hittar de rätta ögonblicken. Det är eb svår konst att behärska men du får stort A av mig. Är gärna inne här på din hemsida och njuter av det jag ser.

Kramen på dig.

2009-07-08 @ 22:03:43
Postat av: carina jonsson

Härliga bilder =) du är duktig med kameran.Kvällskramar Carina & Myra

2009-07-08 @ 22:28:23
URL: http://www.svartangel.zoomin.se
Postat av: Mira

Uuuunderbara bilder :-D MEN jag ska INTE visa gubben dom för då lär han undra varför du har mössa på dig nu på sommaren och varför bössan är med i skogen nu asg

2009-07-08 @ 22:41:14
Postat av: Åsa

Såna härliga semester dagar o fina bilder som alltid.

Shoppa oxå S.Ja du den väninnan skulle jag vilja höra mer från då jag känner ingen som åkt dit...åker nästa söndag 19 juli kramis

2009-07-10 @ 16:33:48
URL: http://www.nogg.se/DruttenoJena

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0