Fest-Fredag

Fredag var jag ledig från kossorna och då blev det fest här hos oss....inte för att jag var ledig, men för att det var PDOL på gång. Hade bjudit hit lite grannar, de flesta kom. Mat och dryck och enbart glada miner. Kan det bli bättre?? =)
Åkte till stan och festivalen på kvällen. Märkligt nog träffade jag ingen jag kände...jo en. Kanske man är för gammal?? hehe...Nåja, kul hade vi nog allihopa, eller vad säger du Kicki??? Vet ju att du kikar in här ibland..*fniss*

Lördag...mådde som man förtjänade, men inte värre än att vi drog iväg till jaktkojan på eftermiddagen. Vädret var: Regn! Gjorde middag där och bara tog det luuuugnt. =) Körde lite på kvällen, men såg inga djur. Trist, tyckte Zacke.

Söndag...sov ut på morgonen. Kollade runt i kojan vad som behövs göras innan jakten. Behövdes lite hyllor, fixa så man kan sänka ner bordet och göra till en säng...ja som man gör i husvagnar...+ lite annat smått o gott.

Här hemma var allt lugnt när vi kom hem, har plockat lite och diskat lite. Nu blir det dusch och sen till svärmor och sen ner till stan. Hoppas du har det bra!!!!!!!!






Kommentarer
Postat av: Kicki

Självklart hade vi kul!

Alla på G och stämningen på topp. Vissa av "pojkarna" blev ju lite överförfriskade men jag styrde upp dem så de var hyffsade mot slutet av kvällen. Vi hann faktiskt med att se Hammerfall också, "they rock"!

Tack för en trevlig kväll, det får vi göra om/Kicki

2009-07-27 @ 11:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0