Bästa frågan hittills!!!!

Vardagen är i full gång efter en långhelg för min del. Känns skönt att få jobba och rensa skallen lite på tankar och funderingar...

Annars är livet lugnt. Borde börja med gräset ikväll, men orkar inte. Tar det imorgon istället. =)

Kvällens i särklass bästa fråga kom ifrån en av målar-gubbarna som målar om den gamla lagår'n, han kom in i nya lagår'n nu ikväll då vi mjölkade och frågade mig:
"Tänkte höra om ni har nåt ko-ben jag får låna?"

Knäpptyst blev jag....dum-glodde på gubben som frågat....."Tjaaaa, hur många vill du ha??"

****************************************ASG********************************************

Både jag och S skrattade brallorna av oss då gubben gått....Vilken ko-misk fråga!!!! *S*
Tror allvarligt inte att gubben fattade hur dumt det lät....=)

Solen har kikat fram mycket idag, såg att hela veckan skulle bli hyffsad. Längtar efter soliga dagar nu...sommaren är snart borta och hösten här. Vi behöver all sol och värme vi kan få...

Bara att välja sig ett ko-ben....hahaa!!!


Jag & ko-kompis säger Gonatt och Kram!

Kommentarer
Postat av: Tommy

He he :-)

2009-07-27 @ 21:11:03
Postat av: Monica

hahaha :P Den var bra!

2009-07-27 @ 21:13:45
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Mom

Ja den var faktiskt riktigt bra Sitter här och fnissar.Vi har staplat ved därför glömde jag att ringa Vi hörs imorron

2009-07-27 @ 22:20:55
Postat av: Ingela

haha verkligen ko-misk fråga att ställa på det stället :-)

2009-07-28 @ 22:04:34
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha ja du bara att välja då asg

2009-07-28 @ 22:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0