Kossor

Bara glada miner i Bregott-fabriken idag. Kossorna var glada & pigga. Tydligen var det skickat slakt under de dagar jag varit ledig och förståss en av dom gamla godingarna...*snyft*...Kommer alltid att tycka att det är jobbigt då kossor går vidare, klarar inte riktigt av att BARA se ekonomiskt på det hela...djurvän som man är. =)

Kallare väder idag. -18 var det imorse. Blev -3 under dagen med solens hjälp och nu är det -10.

Är så sugen på att kontakta en kvinna som är både drömtydare, medium, hypnos-guide osv. Skulle vilja ha en privat sittning med henne för att se vem eller vilka som kommer igenom.
Var på en privat sittning för nåt år sedan och det var väl så där...Två saker var så klockrena att jag visste exakt vem som var där. Det var grann-frun som jag hade så bra kontakt med. Hon gick hastigt bort för snart 4 år sedan.
Trots åldersskillnaden var vi de bästa vänner.
Jag hade just lånat en bok av henne som var skriven av Pigge från Gotland...ja han som tappade fru & två små pojkar i Tsunamin. Sen berättade grannfrun vid flera tillfällen medan hon levde vart hon hade sitt hemliga ställe med liljekonvaljer.
Det första mediumet sa till mig: Känner du någon som var med om Tsunamin? Eller något som har med Tsunamin att göra?? En bok??
Efter ett tag frågade hon om jag tyckte om liljekonvaljer.
Sånt som hon inte kunde veta om mig & som är ganska svåra att bara gissa rätt på.
Men nu vill jag pröva ett annat medium som även kan hypnos, men vi får väl se.

Jämtarna mår fint. Har inte orkat göra nåt särskilt med dom idag & det tyckte dom var okay.
Dom har legat i sin soffa och Zacke var MER än nöjd den slyngeln.

"Så här ska en karl ha det" menade han med ett flin. Trevlig kväll från oss!!

Kommentarer
Postat av: Mira

Ja se karlar även fyrbenta fniss

Tycker verkligen du ska ta kontakt för privat sittning (Jag vill oxå)

Ha en go fredag //Kramen

2009-02-27 @ 12:11:04
URL: http://jetsetstexas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0