Fredag

Så var det äntligen Fredag. Jobbet är färdigt hos kossorna & där var allt bara bra.
Hade ett litet studiebesök där igår, ett gäng farbröder som ville titta. Fattar inte varför kossorna ska vara som mest brunstiga & rida på varandra då det är besök där??? Gubbarna bá: Heheeee...Jag bá: Mäh!!!

Annars har det varit en lugn dag här hemma oxå. Har städat och plockat lite.
Tänk vad solens strålar avslöjar en massa skit & damm!! Och fönsterna...mjaaa, dom var inte värst ändå. Tror att jag putsade dom rätt sent i höst om jag inte minns fel.

Idag satt vi som jobbade och hade minnesstund...nej, inte en sådan. Kanske ska man kalla det kossor-vi-minns-stund?
Det är alltid kul att sitta och minnas och få skratta lite. Det är ju några kossor som har passerat i lagårn'.
"Minns du..." & "Kommer du ihåg..."

Satt även och spekulerade i vad man skulle göra om man helt plötsligt var 100.000:- rikare. Tjaa...byta kök, köksmöbler, bygga ut, bygga altan, byta golv...förslagen var många. Kom på att vi var egentligen ganska ego då vi bara önskade materiella saker. Varför inte göra något för sig själv??
Kom på att jag skulle absolut göra en ögon-operation så jag slipper glasögon. Kanske kläder...eller kanske en resa?
Australien är min dröm!!

Vad är din dröm? Vad skulle du göra med 100.000:-???

Helgen ligger öppen. Inget planerat & det är ganska skönt att det är så. Hoppas på bra väder förståss så att Jämtarna tar sig ut på en tur. *längtar*
Egentligen skulle jag vilja åka upp till jaktkojan och köra fyrhjuling med hundarna. Skulle vara roligt. =)

Nu väntar middag bestående av palt!!! Hungrig är jag efter en arbetsdag, skulle kunna svälja dom hela känns det som. Sen blir det nog Lets Dance och ryggläge i soffan.
Trevlig Fredagkväll! Kram!






Kommentarer
Postat av: Åsa

Så underbar blogg o jag älskar dina bilder .Tänk sitta där o bli dragen på én spark vilken upplevelse..tänker mig 2 år framåt S.

Hur som hit kommer jag åter massa kramis Åsa

2009-02-27 @ 23:06:02
URL: http://www.nogg.se/DruttenoJena
Postat av: Åsa

Ps för 100 000....hmm byta kyl o frys nr 1.Dra utomlands direkt 3 veckor....Betala ett kreditlån vi har..slurp sen var det visst slut...du pratar ögonlaser jag fick tanke om nya bröst men näe de får va små o runda hahaha o pyttiga.

2009-02-27 @ 23:07:34
Postat av: Jonte å Jyckarna

Härliga bilder på vovvarna, för 100 tusen skulle jag bygga ett stort hundhus och ett stort kanin hus med stora gårdar och panela om huset och fixa övervåningen innomhus.....sen måste pengarna va slut för länge sen haha

2009-02-28 @ 11:14:40
URL: http://www.blogg.whitegrouses.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0