Drag

Idag har det äntligen varit underbart väder efter nästan 3 veckors kyla med -25 mest hela tiden. Men idag strålade solen och tempen låg på plus-sidan.
Var inte nåt svårt beslut att packa hundarna i fara iväg för att köra drag. Allt funkade så bra idag, vädret, underlaget, hundarna...till och med Zacke. Zmilla är aldrig nåt problem, hon kämpar där längst fram som om hon inte gjort annat, medan Zacke kan bli lite lat och behöva höra lite peppande ord emellanåt. Men som sagt, allt gick bra idag.
Körde längst min favorit-väg...synd bara att jag inte körde den från början då hade vi orkat köra den längre...men det blir nog en sväng imorgon oxå.

Sen bar det av hemåt med semla i bilen, redo att avnjutas framför TV:n och skidor. Idag var det sprint. Alla gör ett bra jobb tycker jag...jag skulle förmodligen inte hinna 10m innan dessa duktiga åkare var i mål!!!
Semlan, som var hemgjord (dock inte av mig..) var kalasgod!!

Drog en sväng med dammsugaren genom huset...tänk att det blir hår över en dag bara. Försökte borsta Zacke idag när vi var ute men hade inte rätta borsten så det gick väl så där...

Så var det dax kl. 17 för att kolla på Vickan & Daniel som förlovat sig och som ska gifta sig om drygt ett år.
Jag skulle INTE vilja byta med någon av dom!!
Tyckte Daniel gjorde ett bra jobb fastän han inte kunde svara på en fråga...men vadå??? Hur stressad skulle man själv vara?

Kvällen blir lugn här hemma med Jämtarna. Blir TV-tittande & lite eldande i pannan.
Förrhoppningsvis är vi lika pigga som imorse och tar oss iväg kring 8.00 imorgon oxå. Känns skönt då man gör bort saker & ting från morgonen tycker jag. Då är ju hela dagen kvar till andra saker & ting..=))
Trevlig kväll!!!



Kommentarer
Postat av: Mom

Det här blir nog bra

2009-02-24 @ 22:14:03
Postat av: Jetset osv... :-D

Har oxå hittat till din blogg :-D

Den ska jag följa :-D

Kram kram//Mira

2009-02-24 @ 23:29:34
URL: http://jetsetstexas.se
Postat av: Ingela

Hej! :-) Hoppas ni får en härlig dag! Vi ska strax ut och njuta av det underbara vädret :-)

2009-02-25 @ 10:43:25
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Jörgen Råberg

En jättetrevlig blogg med härliga bilder. Men faktum är att vi har snö här också...hör och häpna. Men den är i skare just nu och omöjlig att spåra kattassar i....

2009-02-28 @ 19:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0