Söndags-drag

Efter många lata dagar bestämde jag mig för att köra drag idag. -12 grader, blåst och snö.
Gick hyffsat trots dåligt underlag, men jag frös om fingrarna så det gjorde ont!!!! Kicki ringde på min mobil men jag orkade inte ta av mig handskarna för att svara...så mycket frös jag. Sorry Kicki, men vi pratades ju sedan. =)
Zacke körde järnet som han har gjort senaste gångerna och jag kände bara: "Tur att det inte var perfekt underlag trots allt...då skulle jag kört ihjäl mig!!"
Tyvärr blev det inga bilder på grund av mina frusna fingrar, bjuder på en gammal:


For till mamma å pappa efteråt och fick en kopp värmande kaffe. Där var Mona som permanentade mamma. Vi surrade lite innan jag for hemåt.
På väg hem hamnade jag i ett snöfall som hette duga!! Inge kul då det är mörkt ute, går inte att ha x-ljus på eftersom man inget ser. Men jag tog mig hem ialla fall.
Annars inget nytt här hemma. Ha det gott. Kram!!!

Kommentarer
Postat av: Mom

Tack för besöket,alltid lika roligt när du kommer hoppas vi ses snart Kram

2009-12-27 @ 20:44:09
Postat av: Ingela

Du får ta och komma hit så kan vi köra släde :-) :-)

2009-12-29 @ 11:42:08
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Linda & Azi

Hej. Vackra hundar! Drar ni med er jämthundar? Jagar ni även med dom? Jag har en granne som har en jämthund, de drar också med hunden, underbart! :) Vart bor ni i den avlånga land?

2009-12-30 @ 12:48:20
URL: http://astirazalea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0