Onsdag

Ledig dag idag och lite mildare temperatur. Har legat runt -5 grader idag. Riktigt skönt ute.
På förmiddagen kom mamma & pappa på besök...eller dom ville smaka bullarna jag bakade. =)
Blev en massa surr om allt och inget. Tack för lampan jag fick!!

När dom åkte hem packade jag hundarna och dragsakerna i bilen och for på ett litet äventyr. För en gångs skull var Zacke lika laddad som Zmilla på att dra..*höjer-på-ögonbrynen*...han körde stenhårt och jobbade på hela tiden. Duktig kille!!
Zmilla kör hårt som hon alltid gör med sina små krokiga ben...Tina du vet ju hur dom ser ut..Hahaa!!

Tyvärr hade jag glömt hundborsten hemma, tänkte skala av Zacke lite hår då vi ändå var ute. Zmilla löser oxå hår men inte på samma sätt. Zacke får sånna där kuliga tussar som tussar av sig. Zmilla löser hår i smyg..hihi...

Handlade på affär'n innan jag for hem igen.

Trötta nöjda hundar jag jag här hemma. Kvällen blir lugn för oss och imorgon är det jobb igen.
Hejhej och sköt om dig!










Husse som kör fyrhjuling ifjol i kojan

Kommentarer
Postat av: Ingela

Härligt med drag, blev en slädtur i månskenet här, såååååååååå underbart :-) Ha en fin kväll. Kram

2009-12-02 @ 19:52:15
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0