Onsdag

En ledig Onsdag.
Passade på att handla lite i stan och sen hälsa på hos mamma å pappa. Där höll papsen på med julbaket och jag fick smakprov på kakor. Mmmm...alltid lika goda!! *duktig-paps*

Min plan idag då jag åkte och handlade var att skänka bort ett leende till någon helt främmande människa. Och det funkade på alla. Tänk vad ett leende kan göra. =) Dessutom blir man glad själv oxå.

Ute är det fortfarande plusgrader och den lilla snö vi fick är på väg bort för andra gången. Piss, säger jag om det!!

Zacke fick många pussar från Momme idag och det gillade han förståss. Även Zmilla fick puss å kram. Zmilla har legat i mitt knä framför datorn och sovit. Underligt hur dom kan rulla ihop sig till nästan ingenting...Zacke skulle aldrig ens försöka, han vill ha svängrum då han sover. =)

Tack för idag. Kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det någonting där borta till vänster. då konsentrerar oss exstra mycket .

2009-12-09 @ 20:01:10
Postat av: Mom

Jätte kul att fräffa "JÄMTLIGAN" i dag, dom är så goa,ja du oxå. Ja vad är det till vänster?? och vem är fotografen ????? Vi hörs Kram

2009-12-09 @ 21:07:36
Postat av: Josefine, Malte, Cilla o Fajjo

Riktigt härlig bild på er :)

2009-12-11 @ 19:38:56
URL: http://www.hundgodis.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0