Måndag

Måndag och ny vecka igen. Äntligen har vi blivit av med tövädret och nu visar tempen -9.
Igår hade vi "kalas" eller vad man nu ska säga..här hemma. Robban fyller år idag men idag är han ju inte hemma så det blev fika igår med släkt och vänner. Trevligt surr & gott på fikabordet. =)

Hipp Hipp Hurraaaaa för dig Robbis som äntligen kommit ikapp mig...jag som är nästan på pricken 2 månader ÄLDRE!! Ha! Lillgrabb...


Nu har jag gjort upp eld och sitter med en tallrik yoghurt, ska gå ut med Zacke & Zmilla innan jag landar i soffan. Tänkte se om det är nåt vettigt på TV ikväll.

Har blivit bjuden att gå med i en junta...Känner mig INTE som en junta-människa direkt, men samtidigt kan det vara kul att surra bort några timmar ibland med grann-qvinns. =) Vi får väl se hur det blir med det.

Hoppas du har det bra och glöm inte att ge bort ett leende varje dag, du får så många tillbaka. Kram och ta hand om dom du tycker om...det gör ialla fall Z & Z. =)


Kommentarer
Postat av: Ingela

Såååååå härligt när det är kallare!! Bara det nu får komma nån dm snö också! :-) Ha en skön soff-kväll. Kram

2009-12-14 @ 18:47:17
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Anonym

SMILE .

2009-12-14 @ 18:56:42
Postat av: Mom

Ja i kväll har vi ju sett om leenden på tv så det är bara att smila på som Zmilla Kram

2009-12-14 @ 22:35:43
Postat av: Åsa

Grattis i efterskott kramen o nu för några dgr har vi vitt vi också kramen

2009-12-15 @ 22:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0