Lördag

Idag började julhandeln för vår del. Åkte in till stan tidigast av alla trodde jag men det hade nog de flesta andra oxå planerat. Fast ärligt talat så var det inte värst med folk så det gick bra. Köpte några julklappar och tittade på andra. Jag vill gärna titta och fundera ett tag på saker, så det blir förmodligen nån fler sväng till stan. En sak är säker, man träffar bekanta och vänner en sån här dag. =)

-4 grader ute, känns skönt. Planerar att se längdskidor och sedan baka bullar. Resten av kvällen blir lugn.

Letade fram lite bilder på kojan då vi höll på att bygga den. Kul att se tillbaka och minnas...Jag minns att jag aldrig i livet trodde att det skulle bli så bra som det blev. Såg framför mig en barack med nån stol och en tältsäng. Men vi fick ju nåt helt annat!! =)

Nu bilder och så önskar jag en trevlig advent!! Kram!


Utsidan på kojan


Omålad koja


och så här blev den ju målad...


Ett fönster på gång


Här målar jag ytterdörren


Här sitter vi i det som senare kom att bli....


...det här. Matplats & sovplats om man så vill. =)


Här blir taket till med hjälp av pappa som står utanför kojan


Hittade en crazy bild på Zacke. Han kämpar för att ta sig ur ett djupt dike med snö..=)


Och här är Zacke & Toras älg. Zacke gångstånd & Tora duktig skytt.


Tack för titten och lämna gärna ett avtryck innan du går.

Kommentarer
Postat av: Mom

Kul med en kopp kaffe mitt i julhandlandet vi ses i morron Kram

2009-12-12 @ 16:16:09
Postat av: Nils o Gismo

Zacke han serlycklig ut .

2009-12-12 @ 21:50:38
Postat av: Mira

Ja det där gjorde ni bra när ni byggde kojan :)

Härliga bilder och härliga Zacke :-D

Kramen lämnar jag här näää där, pekar till

höger -> KRAM :-D

2009-12-12 @ 22:59:53
Postat av: Evalena

ni har en fin koja. ha en bra söndag o god lucia

2009-12-13 @ 13:57:35
Postat av: Ingela

Trevligt med julhandel :-) så skönt att ha det bortgjort. Fina bilder på kojbygget och på duktiga Zacke med älgen!! Hoppas söndagen varit bra med! Kram

2009-12-13 @ 18:05:58
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0