Fredag

Äntligen en ledig Fredag!! Dom är så mycket värd för mig.

Julklapps handeln är i full gång för oss...och för alla andra. Julfrid vad är det? Julstress, panik och irritation är väl det rätta ordet för många. Vi har det ganska lugnt då vi har allt klart, allt från klappar till mat i stort sett. Men jösses då man ser vissa andra...*S*...idag i ett parkeringshus var det en hel orkester med biltutor. Den ena tutade åt den andra som snodde den förstes plats, den tredje tog sig inte fram för den fjärde var i vägen...TUT-TUUUT-TUT!!! Störst går inte alltid först kan jag bara säga...=) Tur att jag inte var inblandad i parkeringshuset...skulle väl ha burit fram Forden till bästa plats i ren ondska.

Är det kanske så att man vill ha stressen och paniken??
Tänker på mig själv som haft alla klappar färdiga i skallen ett bra tag, varför inte handla i tid? Nä ut i trängseln ska man...och jag tycker nog att det är en del av julen faktiskt. För om man inte är så stressad att man har tunnelseende och tuppar av, ja då får man ju faxis träffa massa bekanta man inte sett på ett tag, man kan ta en fika och se på alla andra t.ex.
Dessutom är Julen mer än paket...

Vet inte vad som flugit i Zacke som är på topp-humör och bara flinar & skrattar hela tiden. Zmilla är likadan...så här går 2 Jämtar och visar tänderna och småmorrar hela dagarna, visste man inte bättre skulle man vara livrädd!!! Fast man ser ju på kroppsspråket att dom är såååå glada!! =)

Dagens temp på -15 känns betydligt bättre än gårdagens -29. Skulle önska mer snö bara...

Tack för idag och glöm inte att stressa ner!!! Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra väder på gång . Hundarna är väderbarrometrar . ( min i alla fall )

2009-12-20 @ 20:13:19
Postat av: Monica

Hej hej :)

Har ni fått klart med alla julklappar nu?

Jag brukar ha en förmåga att alltid vara ute i sista sekund, men nu är vi färdiga tror jag :)



Tänkte höra om du har lust att ta dig an mig och Diesel med lite spår/eftersöksträning efter jul nån gång? Skulle vara roligt om du har tid nån dag. Vill aktivera Diesel och hans näsa :)



Hoppas ni får en mysig jul!

Kram!!

2009-12-20 @ 22:00:52
URL: http://moonkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0