Tisdag

Oj...Hej...det var ett tag sedan...f'låt, men det är så mycket här hela tiden med jobb och hundar, känns som att det bara rullar på. Men det är skoj. =)

Lördag var vi till jaktkojan med det nya dasset. Det blev jättefint!! Robban har gjort ett bra jobb. Thanx darling, nu slipper jag bajja utan tak över hövvet..hehe.
Lite trixigt att få det på plats med en backe som bara består av sten, men det gick bra. En häck med ved fick vi oxå dit till kojan. Bra att ha framöver....tycker redan att det är kallt på mornarna. =(

Zacke var iväg en sväng på egen hand medan vi höll på med dasset. Skadat trampdynorna lite så idag har jag inhandlat hundsockar. Han brukar ju nöta lite på baktassarna så det är ju bra att ha sockarna med sig. =)

Annars är allt lugnt med oss alla. Zeke är busig och go...

Dass & ved-häck


Backas på plats


Tadaaa!!!


Man kan hålla utkik innifrån kojan vem som besöker det...*S*


Zeke & Zmilla


Jag & Zmilla vilar


Så här vackert kan det vara...


Zeke inspekterar Zackes nya sockar


Kollar noggrannt


Lite konstigt tyckte Zacke, men viking som han är så gillade han läget rätt snabbt..=)





Kommentarer
Postat av: Ingela

Tjusigt med utedasset! Fina bilder på vovvarna. Vad bra att du hittade sockar! :-)

2009-08-18 @ 13:52:47
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Monica

Sååå fina bilder! :D Och utedasset blev ju kanonfint!

2009-08-18 @ 19:03:26
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härliga bilder och snyggt dass :)

Sockar är bra :D

2009-08-18 @ 19:20:14
Postat av: Kristin

Hejsan!

Värsta snygga dasset! Där skiter man ju kungligt....

/Kicki

2009-08-18 @ 21:05:22
Postat av: Nils o Gismo

Om jag kunde skita GULD . Skall betala all min skulld . Alldrig mera slita . Bara sitta här o skita .



fina skor ! behövs i stan för allt glas-splitter .

2009-08-19 @ 19:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0