Söndag

En dag som runnit förbi utan några större happenings...
Tog en långprommis med 3xZ imorse. Nu på kvällen bjöd mamma & pappa på mat ute på restaurant. Vansinnigt gott det jag åt. Oxfilé-pasta....rejäl portion oxå.

Tusen tack för maten!!!

Till dig anonyma som igår berömde mina bilder och kommenterade min "galenskap" i att ta bilder kl. 5 på morgonen vill jag säga...Tack för att du tyckte bilderna var fina!! Och jag jobbar som sagt med djur som ska mjölkas den tiden på morgonen, skulle aldrig orka upp enbart för att fota den tiden..haha...det om nåt vore galet!! =) Passar på att fota då jag åker till lagårn'..=)

Tack för idag. Sköt om dig!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en trevlig stund idag det var jätte gott och mysigt det tyckte även I & E Kramar

2009-08-23 @ 20:18:16
Postat av: Ingela

Så stor och fin han blir Zeke!! :-) Verkar som ni haft en skön helg. Vi har haft en mkt trevlig helg med jaktprovsfolket :-) Tarro tog ett 2:a pris igår så vi är jättenöjda!!! Kram

2009-08-24 @ 10:58:02
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Tommy

Den anomyma var jag (Tommy) Mitt namn försvann av någon anledning. Jaja då förstår jag varför du var uppe så dags :-)

2009-08-24 @ 21:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0