Första spåret

Alla som känner mig vet att jag brinner för spår. Tycker det är roligt att hålla på med och hunden har oxå roligt. Dessutom har man ju dubbelt så mycket nytta av jakthunden om den är en bra eftersökshund (läs Zacke..hehe..)
Därför började träningen av Zeke idag. =) Spåret gick inte alls...haha...han fattade noll den lille muppen...men vi tog oss halvdant till klöven och det var en fin belöning. Den kommer han nog ihåg till nästa gång...=)

Lugn dag annars. Soligt och sommarvarmt väder. Borde klippa gräset oxå...Kossorna mår bra dom med.

Spårbilder förståss...


"Vad ska jag göra här då??"


"Det luktar nåt konstigt här"


"Här är det nog matte!"


"Bäst jag kollar runt lite..."


"Där är en fågel matte!!"


"Ouuups, här låg det nåt..!"


"Duktiga jag...som fattade noll...med min klöv"








Nu tackar vi för oss. Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt som en pralin.

2009-08-24 @ 21:39:13
Postat av: Ingela

Hihi söt liten Zeke med klöven! Spännande att se hur det går vid nästa försök :-)

2009-08-24 @ 22:02:53
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Mira

Det där blir bra så småningom tror jag fniss

Söt som attan är han i alla fall.

2009-08-24 @ 22:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0