Presenten

Vaknade tidigt som vanligt trots att jag var ledig idag. Plockade lite här hemma och körde tvättmaskinen.
Funderade på det där med 60-års presenten, vad skulle jag köpa?!!
Hade fått lite tips om att åka till Heta Hyttan, där kunde jag hitta något fint i handgjort glas..har aldrig varit där så jag tänkte att det kunde ju vara nåt. Hade ju bara idag på mig att hitta något.

Mamma skulle följa med så jag åkte förbi och hämtade upp henne. Drack kaffe innan vi for så jag fick träffa paps oxå..=) Visade även upp videokameran.

Då vi kommer till Heta Hyttan verkar det skrämmande lugnt där...Stängt Måndagar!!! Men vad i....??? Shit oxå!!
Hann bli lite lätt irriterad. Mamma tyckte att vi kunde väl åka till stan och kika där. Det gjorde vi.
Och 10 minuter senare var det klart. Blev ett presentkort på Jowa/Parelle på en valfri skönhetsbehandling eller valfria produkter.
Var inte det en bra present?? En sak som man oftast inte unnar sig själv. Jag kände mig nöjd med beslutet iaf. =)

Hoppade in på Ekbergs för en fika. Sen vidare en liten sväng på stan, Coop & Dollar. Handlade inte något speciellt egentligen.

Hemma igen så blev det Jämthundsmys på golv, kliva upp hårig som en gorilla, borsta bort hår. Kolla dator, äta, kika TV...och nu ska jag ut på en prommis bara jag själv. Har jäkligt ont bakom en skuldra och promenader brukar hjälpa mig att slappna av. Hoppas det stämmer idag oxå.
Sen blir det Fam. Annorlunda på TV...kanske hittar jag något annat oxå att se. Trevlig kväll. Kram!

Zacke


Zmilla


Zacke


Zmilla


Jämtar på span..


Zmilla och Zacke när dom mår som bäst, lösa & uppe i kojan.


Zacke först & Zmilla efter.
******************************************************************************************

Kommentarer
Postat av: Monica

Vad skönt att du hittade en present. Hade den varit till mig så hade jag varit jätteglad! Så jag tror nog att hon uppskattar den. :)



Den finns bara att köpa på havsbadet här (på spa-avdelningen) annars kanske man kan hitta en på auktion på tradera till ett jättebra pris.

Den kostar i affär ca 380 kr men då räcker den väldigt länge. Drygt 9 månader för mig och jag använder den dagligen. Så det är mycket för pengarna. :)



Kramkram!

2009-04-06 @ 19:19:38
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Ingela

Fina bilder på fina hundarna :-) Bra att du hittade present, presentkort är alltid kul att få :-) Kram

2009-04-06 @ 20:09:40
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Ingela

Fina bilder på fina hundarna :-) Bra att du hittade present, presentkort är alltid kul att få :-) Kram

2009-04-06 @ 20:10:03
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Sophia&Lydia

Fina bilder!! Jaa kan tänka mig att det är ett mycket givande jobb om man som sagt gillar kroppsarbete och djur.. :)

Vart har du köpr selarna till hundaran föresten, jag letar en till Sookie? :)

2009-04-07 @ 17:12:31
URL: http://sophialinacatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0