Lördag

Idag började vi morgonen kl. 08.00 och en prommis med hundarna. Det är så härligt att gå på morgonen & sen få komma hem och äta en god frukost. =)
Har hittat ett supergott bröd att rosta, lite grovt & utan socker, men kalasgott!!
Efter frukosten slumrade vi ett tag i soffan..lyssnade på Nyhetsmorgon på 4:an i ena örat och Zzzzz i det andra.

Sen blev det dax att kliva upp och fixa till sig lite för att åka till stan. Hittade ingen 60-års present...*suck*...Fikade på Ekbergs & det var jättegott & jättefärskt fika. Även kaffet var ok...brukar inte gilla sånt kaffe. Ska va kokkaffe på platta eller öppen eld för min del...


Svängde förbi hos mamma å pappa och betalade det jag var skyldig henne. Sen tillbax till stan och inhandlade en videokamera jag hittade på rea på Claes Ohlsson....Ååhh va roligt!!!!! Har alltid önskat mig en sån...att ha med till kojan, på älgjakten, filma hundbus osv...Najs!!
Tack paps för din sponsring!! =)
Handlade mat på Coop & snarra på Dollarstore, sen hem och börja med mat.
Ikväll blir det makaronilåda med kabanoss, bacon, lök & kryddor. Luktar jättegott...=)

Ser Robinson ikväll och Jag vet vad du gjorde förra Lördagen...kanske nån film sen oxå.

Imorgon tar vi nog fyrhjulingen och kör en sväng om det är bra väder. Vi får väl se.
Nu ska vi äta. Ha en fin kväll. Kram!!!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Låter som en mkt trevlig dag :-) Kul med videokamera! Har också en sån och ska försöka komma ihåg att ta med den på jakten i höst! :-) Ha en skön tv/filmkväll. Kram

2009-04-04 @ 18:28:47
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Mom

Tack för besöket Hoppas du filmar mycket så jag får se. Vi hörs Kram

2009-04-04 @ 19:21:02
Postat av: Nils o gismo

då kommer det en aktion-film snart .

2009-04-05 @ 01:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0