Lördag

Lördag och sol. Smälter bort snön som vräkte ner ca. 30 minuter igår. Kunde inte annat än att stirra ut genom fönstret och sucka...När ska det bli riktig vår???

Idag har vi handlat hundmat, gjort lite ärenden...jag var förbi mamma och lånade en kofta. Tack för lånet!!
Hemma igen fick jag ett ryck, ett bak-ryck. Så jag bakade två sorters fikabröd. En sockerkaka med choklad och så denna chokladkaka med hasselnötter och mandel. Super-duper-god!!


Vilade en stund, slöade framför TV:n. Sen var det dax att göra sig klar för middag ute på stan. Hade bjudit Robbans mamma & sambo att äta med oss. Väldigt god mat. Jag åt Fyra små rätter och blir lika sur varje gång. Inte på maten, men på mig själv som är så jä'la trist att jag aldrig prövar något annat!!!
Skulle vilja ha kött, fisk, starkt....näeee, då tar jag samma sak.
Men varför byta ett vinnande koncept??? =)
Åkte hem till dom efteråt och drack kaffe, sen hem till Jämtarna och tog in dom, kollade på Robinson...var väl så där.

Nu mätta å belåtna ska vi se film. =)
Har blåst kallt som tusan idag så jag hoppas det blir bättre väder imorgon, det är iaf klart på himlen nu.

Kommentarer
Postat av: Mom

Jisses va gott det såg ut Hoppas det finns kvar i morron Kram Natti Natti

2009-04-18 @ 22:55:28
Postat av: Ingela

Fikat såg mumsigt ut! :-) Hoppas ni får en härlig söndag med! Kram

2009-04-19 @ 11:31:33
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0