Jobb

Jobbar på som vanligt och däremellan händer inte så mycket på veckorna.
Har däremot hittat nätet som jag ska ha ute som inhägnad åt hundarna, hittade det på Jula och ska inhandlas på Torsdag. Fårstängslet som finns nu sticker Zmilla rakt igenom, så nu ska det nytt stängsel/nät på baksidan.
Jag är ju av den sorten som mår vansinnigt dåligt över hundar som ALLTID måste vara kopplade, oavsett det är på promenad eller hemma på gården. Så ska inte hundar ha det.
Dessutom går allt att lära dom oxå....om man bara ids/vill/kan. Zacke-gubben han är så klok å fin....var nog ingen som trodde då vi skaffade honom att han skulle gå att ha lös, både hemma och på skogspromenader. Aldrig att jag har honom fast i koppel!!! Jooo, då jag vet att det finns älg eller att man ser spår. Att han dessutom är en stjärna på lydnads-momenten...ja vem trodde det??


Zacke tränar lydnad


Linförighet


Apporteringen gick så där...den "levde" tydligen. Men Zacke apporterar
och kommer in och sätter sig som man ska göra. Duktig kille!!!

Mulet och inte så varmt idag, +5 grader har det varit, men det är ändå så pass att det fortsätter tina och försvinna vatten ner i backen.

Måndag blir det IKEA. *längtar*

Nä nu ska jag dra till duschen och få bort lite kossalukt!!! Dagens kossa är 484.....hon är sååå söt & snäll. Var som en hund idag å ville bli kliad på. Här är hon...


Tqack för titten!

Kommentarer
Postat av: nils o gismo

IKEA är hemskt .ungefär som spökhuset på tivoli

Men bra frukost har dom .

2009-04-28 @ 20:55:16
Postat av: Mom

Ja han är så fin Zacke pojken men jag saknade en bild på Zmilla Ser fram mot IKEA Kram

2009-04-29 @ 21:48:11
Postat av: Kicki

Ååååh vilken söt ko! Du har så himla härliga bilder i din blogg!!!

2009-05-19 @ 13:48:56
URL: http://www.kickestina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0