Helg

Så äntligen var det Fredag och färdigjobbat för denna vecka. Gud så det har krånglat & tjorvat varenda dag...fram till ikväll då allt bara flöt på. Skönt!!
Tror du på telepati eller heter det bara tur??
Igår då jag satt och skrev ett brev åt "my sis" i Finland så ringer telefonen och det är hon!!! Samma med mig och mamma...vi kan lyfta telefonluren och då är den andra redan där, då har vi lyft exakt samtidigt.
Telepati eller tur?

Ikväll ska vi fara ut och köra. Kanske vi hittar något intressant i skogen. Älg? Rå? Fåglar? Blir skönt att bara sitta och slappna av ett tag i bilen. Jag är en bil-människa....helst om jag får köra flera hundra mil, då är jag nöjd. =)

Zacke var så söt idag då vi kom från jobbet på morgonen. Han var ivägen och skulle vara go då jag skulle försöka sitta vid datorn. "Hitta på nåt vettigt" tyckte jag.
Då går han till toan och hämtar en tom toarulle och kommer till mig med den....kanske tyckte han att matte var SKIT då jag inte hade tid???

Får väl avvara lite Zacke-Matte tid ikväll så han blir nöjd. =)

Hoppas på fint väder i helgen så att man kan vara ute. Måste kolla Vädret ikväll. Skulle behöva städa bilen invändigt och nu har snön försvunnit så pass att det går att plocka lite kvistar och sånt som blåst. Även kratta grus som kommit i gräset under vinterns skottningar. Kanske grillar vi nåt gott oxå....fast inte älgfilé som sist. Har kvar 2 älgfiléer från i höstas och dom är jag rädd om, dom tar vi i sommar någon härlig kväll. *snål*....Haha!!

Nä nu ska vi bege oss ut i skogen.
Kram och trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hoppas ni får en fin härlig helg :-) Kram

2009-04-25 @ 10:54:22
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Mom

Ni får då härligt väder i helgen passa på och njut och försök glömma alla MÅSTEN Kram

2009-04-25 @ 13:27:19
Postat av: Evalena Evstrand-Andersson

hej

här har det vart undebart vårväder denna helg. har börjat med uteplatsen gräv upp jord som ska bort. sen ska det läggas sten. hoppas det blir bra.ha en gör bra söndag. kram

2009-04-26 @ 17:43:15
URL: http://evstrand-andersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0